Select Language متن آهنگ دیونتم از پویا
کلبه محبت

سلام دوستای گلم

امروز میخوام متن آهنگ "دیونتم" از پویا که جدیدترین آهنگ

خواننده مورد علاقم هست رو واستون بذارم...

من از تک تک آهنگای پویا تو زندگیم خاطره دارم و صداش بهم آرامش میده.

بهتون پیشنهاد میکنم حتما آهنگاشو گوش کنید.

***********

دلم برات تنگه مگه قلب تو از سنگه؟

بی تو رویاهام آخه همیشه بی رنگه

دیونتم دیونتم دیونه تر کن منو

وقتی که دلتنگم شدی زودی خبر کن منو

کی می تونه بیشتر از من دوست داشته باشه

کی می تونه مثل قلبم با عشق هم صداشه

بیا که تحمل دل از حدش گذشته

تو مال منی بدون این کار سرنوشته

دلم برات تنگه مگه قلب تو از سنگه؟

بی تو رویاهام آخه همیشه بی رنگه

دیونتم دیونتم دیونه تر کن منو

وقتی که دلتنگم شدی زودی خبر کن منو

با تو خوشبخت میمونم همیشه همیشه اگه پیشم بمونی

آخه بی تو زندگی نمیشه نمیشه اینو خودت میدونی

دلم برات تنگه مگه قلب تو از سنگه؟

بی تو رویاهام آخه همیشه بی رنگه

دیونتم دیونتم دیونه تر کن منو

وقتی که دلتنگم شدی زودی خبر کن منو

کی می تونه بیشتر از من دوست داشته باشه

کی می تونه مثل قلبم با عشق هم صداشه

بیا که تحمل دل از حدش گذشته

تو مال منی بدون این کار سرنوشته

دلم برات تنگه مگه قلب تو از سنگه؟

بی تو رویاهام آخه همیشه بی رنگه

دیونتم دیونتم دیونه تر کن منو

وقتی که دلتنگم شدی زودی خبر کن منو...




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام